Pure Flower Anime & Manga etc...

A forum to talk about all the great anime, manga, and all the rest of the Japanese goodness out there. RP, share art, just enjoy yourselves...
 
HomeFAQMemberlistUsergroupsSearchRegisterLog in

Share | 
 

 PLAIN & SIMPLE FACT

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Maki
...Maki is Love...
...Maki is Love...
avatar

Posts : 135
Join date : 2007-12-20
Age : 39
Location : Japanese, but born & live in the US...

PostSubject: PLAIN & SIMPLE FACT   Fri Jan 04, 2008 5:47 am



SEE FULL SIZE IMAGE, READ WHAT IT SAYS...LIKE I SAID, PLAIN AND SIMPLE TRUTH!!! UNDENIABLY...

_________________

...welcome to the black parade...

...ultra shy CHRISTIAN gothic nekojin vampire skater...so love me...NOW...hehe...

...CAUSE I'M THE ULTRA-MEGA...AND YOU'D JUST LIKE TO BE!!!

Piercings: Tongue...Yes, this was my first piercing in my entire life, dunno why never before...: July 2001; Ears: March 2002; Lip: Dec. 31, 2007
Back to top Go down
View user profile http://pureflower.niceboard.net
m.iiw//
Admin
Admin
avatar

Posts : 38
Join date : 2007-12-23

PostSubject: Re: PLAIN & SIMPLE FACT   Fri Jan 04, 2008 5:49 am

THAT'S FOR DAMN SURE. JAPAN ROOLZ T3H SKUULZZZZ

_________________


The rarest of the rare...「ミ☆」


Last edited by on Fri Jan 04, 2008 6:06 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Maki
...Maki is Love...
...Maki is Love...
avatar

Posts : 135
Join date : 2007-12-20
Age : 39
Location : Japanese, but born & live in the US...

PostSubject: Re: PLAIN & SIMPLE FACT   Fri Jan 04, 2008 5:51 am

m.iiw// wrote:
THAT'S FOR DAMN SURE. JAPAN ROOLZ T3H SCUULZZZZ
------------------------------------------------------------------------------

THAT'S RIGHT...SO LOVE ME AND MEW!!! NOW!!!

_________________

...welcome to the black parade...

...ultra shy CHRISTIAN gothic nekojin vampire skater...so love me...NOW...hehe...

...CAUSE I'M THE ULTRA-MEGA...AND YOU'D JUST LIKE TO BE!!!

Piercings: Tongue...Yes, this was my first piercing in my entire life, dunno why never before...: July 2001; Ears: March 2002; Lip: Dec. 31, 2007
Back to top Go down
View user profile http://pureflower.niceboard.net
m.iiw//
Admin
Admin
avatar

Posts : 38
Join date : 2007-12-23

PostSubject: Re: PLAIN & SIMPLE FACT   Fri Jan 04, 2008 5:56 am

YEAH BECAUSE.... WELL READ!! lol...?

_________________


The rarest of the rare...「ミ☆」
Back to top Go down
View user profile
Nupp
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 8
Join date : 2007-12-22
Age : 38
Location : Norway

PostSubject: Re: PLAIN & SIMPLE FACT   Fri Jan 04, 2008 12:37 pm

well i so agree with the first 1
2nd i dont agree on

_________________

just once would been great
Back to top Go down
View user profile
Puppit
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 65
Join date : 2007-12-22

PostSubject: Re: PLAIN & SIMPLE FACT   Fri Jan 04, 2008 4:51 pm

m.iiw// wrote:
YEAH BECAUSE.... WELL READ!! lol...?

cant say i disagree on neither tho Razz

_________________


Back to top Go down
View user profile
Maki
...Maki is Love...
...Maki is Love...
avatar

Posts : 135
Join date : 2007-12-20
Age : 39
Location : Japanese, but born & live in the US...

PostSubject: Re: PLAIN & SIMPLE FACT   Sat Jan 05, 2008 12:06 am

well the thread was about the first pic...don't ask me about mew's pic...

_________________

...welcome to the black parade...

...ultra shy CHRISTIAN gothic nekojin vampire skater...so love me...NOW...hehe...

...CAUSE I'M THE ULTRA-MEGA...AND YOU'D JUST LIKE TO BE!!!

Piercings: Tongue...Yes, this was my first piercing in my entire life, dunno why never before...: July 2001; Ears: March 2002; Lip: Dec. 31, 2007
Back to top Go down
View user profile http://pureflower.niceboard.net
m.iiw//
Admin
Admin
avatar

Posts : 38
Join date : 2007-12-23

PostSubject: Re: PLAIN & SIMPLE FACT   Thu Jan 10, 2008 4:46 am

well, if you really think about it... lol.

_________________


The rarest of the rare...「ミ☆」
Back to top Go down
View user profile
Claurence
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 106
Join date : 2007-12-22
Age : 28
Location : I doesn't know.

PostSubject: Re: PLAIN & SIMPLE FACT   Fri Jan 11, 2008 2:20 am

Ok, i'm just like going to say what m.iiw// said in the second post.

_________________

I love HALO2
--------------------------

I also love Megaman-Zero!
--------------------------------------
Please increase my population!! http://Liandri.myminicity.com
Back to top Go down
View user profile http://forum.animax-asia.com
Sponsored content




PostSubject: Re: PLAIN & SIMPLE FACT   

Back to top Go down
 
PLAIN & SIMPLE FACT
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Pure Flower Anime & Manga etc... :: All things Japanese...and perfect, cause they just are... :: Modern Culture and Fashion-
Jump to: